Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ο μύθος της κολοβής αλεπούς και η κυβέρνηση!

Κάποτε μια αλεπού καυχιόταν για την πονηριά της. Έλεγε στις άλλες αλεπούδες ότι κατέβαινε στο χωριό και ρήμαζε τα κοτέτσια των χωρικών. - Δεν ξέρετε με τι ευκολία κλέβω τα κοτόπουλα από τα κοτέτσια! Τους έλεγε. Κανείς δε με παίρνει είδηση. Έτσι, κάθε βράδυ έχω τον εκλεκτό μεζέ μου! Είσαστε κουτές που δεν ερχόσαστε κι εσείς μαζί μου να χορτάσετε κοτόπουλα. - Πρόσεχε, γιατί καμιά φορά θα σου βγουν ξανά τα κοτόπουλα που τρως! τη συμβούλευαν οι άλλες. - Μη σας νοιάζει, δε φοβάμαι τίποτε εγώ! τους απαντούσε εκείνη. Είμαι πολύ πονηρή και ξεγελώ και τους χωρικούς και τους σκύλους τους.
- Πολλές από μας, της είπε μια γριά αλεπού, νομίζουν ότι μπορούν με την πονηριά τους να ξεγελούν τους ανθρώπους. Μα έρχεται η στιγμή που την παθαίνουμε, γιατί οι άνθρωποι είναι πιο έξυπνοι και πιο
πονηροί από τα ζώα. - Α, είσαστε πολύ φοβητσιάρες είπε η αλεπού. Εγώ δε φοβάμαι τίποτε Έχω συνηθίσει να τρώγω νόστιμα κοτοπουλάκια και θα συνεχίσω να πηγαίνω στο χωριό. Όμως, μια μέρα καθώς πήγαινε στο χωριό να κλέψει κανένα κοτόπουλο πάτησε μια παγίδα, και, χραπ, η παγίδα της υλάκισε την ουρά και της την έκοψε! Η αλεπού το ‘βαλε στα πόδια ουρλιάζοντας από τους πόνους. Έτρεχε, έτρεχε, ώσπου βρήκε ένα ποτάμι. Έχωσε στο νερό την κολοβή ουρά της και ησύχασε από τους πόνους. Όμως… τι θα έλεγε στις άλλες αλεπούδες, όταν θα τη ρωτούσαν τι απόγινε η ουρά της; «Κάτι πρέπει να σκεφτώ», είπε με το νου της. Έφθασε στο δάσος κι όταν την είδαν χωρίς ουρά οι αλεπούδες, άρχισαν να την περιγελούν και να την κοροϊδεύουν. - Τι έγινε η ουρά σου; της είπαν. Τι την έκανες; Γιατί γύρισες κολοβή; Και τότε, εκείνη για να δικαιολογηθεί, τους απάντησε:
-Δεν ξέρετε; Η καινούργια μόδα λέει πως πρέπει να είναι κοντές οι ουρές μας!
Έτσι γινόμαστε πιο όμορφες! Με βλέπετε εμένα πόσο όμορφη και κομψή έγινα; Τι καθόσαστε, λοιπόν;
Κόψτε κι εσείς τις ουρές σας!
Αλλά… ποιος την πίστευε; Ήξεραν όλες πως την ουρά της την είχε κόψει η παγίδα.Θα μου πείτε τη σχέση έχουν όλα αυτά με τη κυβέρνηση. Σας ενημερώνω πως έχουν και μεγάλη μάλιστα.Βλέπετε η ελληνική κυβέρνηση έπαθε ότι και η αλεπού. Από τη μια με σιγουριά και μεγαλοστομία έλεγε ότι λεφτά υπάρχουν κι από την άλλη βρέθηκε στο ΔΝΤ για να μπορέσει να σώσει ό,τι είχε απομείνει- αν είχε απομείνει κάτι.
Το ΔΝΤ της έκοψε την ουρά ως αντάλλαγμα για τη βοήθεια που θα της πρόσφερε. Η κουτοπόνηρη αλεπού - κυβέρνηση μην έχοντας το σθένος να ομολογήσει την ήττα της και την αποτυχία- αδυναμία να ανταποκριθεί στις εξελίξεις και να ξελασπώσει η ίδια την ελληνική οικονομία, αποφάσισε να υιοθετήσει τη συμπεριφορά της αλεπούς του Αισώπου.Τί έκανε δηλαδή; Μα προσπαθεί να μας πείσει πως είναι αυτονόητο να σου κόβουν την ουρά και να σε οδηγούν στο καθεστώς τρόικας και μνημονίου γιατί είναι η νέα μόδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου